Sıkça Sorulan Sorular

Aradığınız sorunun cevabını bulamadıysanız hemen

SEND US A MESSAGE

    CONTACT INFORMATION

    50 East 52nd Street
    Brooklyn, NY 10022
    United States

    +1322224332
    +4643758533

    info@google.com
    support@google.com

    Do you have questions about how we can help your company? Send us an email and we’ll get in touch shortly.

    Alışveriş Bilgileri

    Satılan ürünler orijinal mi?
    mychef.com.tr'de satışa sunulan ürünlerin tamamı orijinaldir.
    Ürünlerin fiyatlarına KDV dahil mi?

    mychef.com.tr üzerinden satılan tüm ürünlerin satış fiyatlarına KDV dahildir.

    Sipariş ettiğim ürün yanlış bedende, renkte ya da modelde gelirse ne yapmalıyım?

    Ürün elinize sipariş ettiğiniz bedenden, modelden ya da renkten farklı gelirse hesabım>siparişlerim sayfasından aldığınız ürünü bulup iade talebi oluşturabilirsiniz. Sonrasında mail üzerinden size gönderdiğimiz anlaşmalı kargo firmamızın gönderim kodu ile ücretsiz geri gönderim yapabilirsiniz.

    Yeni sipariş oluşturdum, siparişimi değiştirebilir miyim?

    mychef.com.tr verdiğiniz siparişlerde, siparişiniz henüz kargoya teslim edilmediyse siparişlerim sayfasından aldığınız ürünü bulup değiştirebilirsiniz.

    Siparişimin teslim edileceği adresi değiştirebilir miyim?

    Siparişinizin kargoya verilip verilmediğini kontrol ediniz. Sipariş verdiğiniz ürün kargoya teslim edilmediyse teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Bunun için +90 (000) 000 00 00 numaralı telefondan müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz.

    Ürünüm logolu veya isimli ona rağmen değişim ya da iade gerçekleştirebilir miyim?

    Maalesef, logolu veya isimli ürünler kişiye özel üretildiği için değişim ya da iadesi yapılmamaktadır.

    Ödeme Bilgileri

    Ürün bedenini nasıl seçmeliyim?

    Ürünlerimizde kadın ve erkek ayrı kalıplar kullanıyoruz. Günlük hayatta giydiğiniz t-shirt ya da gömlek bedeninize göre ürün bedeni seçiniz.

    Kapıda ödeme ile sipariş verebilir miyim?

    Kapıda ödeme ile sipariş almıyoruz. Kredi kartı ile veya havale yöntemiyle ödeme yapabilirsiniz.

    Kargo / Ulaşım

    Siparişim bana ne zaman ulaşır?

    Siparişler 4-7 iş gününde alıcısına ulaşmaktadır. Kampanya dönemlerinde bu süre uzayabilmektedir. Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza gönderilen mail ile siparişinizi takip edebilirsiniz. Kargo takip için tıklayınız.

    Kargo ürünü getirdiğinde teslim alırken dikkat etmem gereken bir şey var mı?
    Evet. Kargo ile gönderim esnasında kargodan kaynaklı olarak ürünlerde zarar oluşabilmektedir. Bu sebeple ürünü teslim alırken paketinde ezilme, yırtılma ve ıslanma gibi bir durum olup olmadığına dikkat etmelisiniz. Böyle bir durum olduğunda kargoyu teslim almayıp kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız.
    Siparişimin kargoya verilip verilmediğini nasıl öğrenebilirim?

    Site üzerinden sipariş detaylarım sayfasından sipariş durumunuzu takip edebilirsiniz.

    Kargo gelmiş ancak beni evde bulamamış ürüne nasıl ulaşabilirim?
    Bildirilen adreste bulunmamanız durumunda sipariş verdiğiniz ürün bulunduğunuz adrese en yakın kargo şubesine teslim edilir. 3 Gün içerisinde şubede bekletilir. Kargo şubesine giderek kimlik numaranızla ürünü teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde alınmayan ürünler www.app-ron.com'a  geri gönderilir.

    İptal / İade

    Siparişi iptal ettiğimde para iadesi ne kadar sürede yapılır?
    Siparişi iptal ettiğinizde ya da ürünü geri iade ettiğinizde, ürünün bize ulaşmasından itibaren 7-10 iş günü içerisinde paranız iade edilmektedir.
    Baskılı ( Özelleştirilmiş ) ürünlerimiz iade alınıyor mu?
    Özelleştirilmiş ürünlerde kesinlikle iade yoktur.
    Aldığım ürünü kaç gün içerisinde iade edebilirim?
    Ürünün size ulaşmasından itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.